Re: Opinie o CD-R

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 24 Nov 2000 - 23:07:06 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) Grzegorz D.,
twierdzi ze.......
: Chcialbym uslyszec opinie o trzech nagrywarkach:
: -Philips cdrw 400 4x4x24

;P Nie wypowiadam sie... wypalila znajomemu dwie plytki, i juz nei
byla taka sama ;>

: -HP 9110 8x4x32

No calkiem spoko sa HP od 8210 wzwyz. przestali korzystac z oemow
PHILIPSA

: -TEAC 4x4x24

Switna sprawa, w niskiej cenie, do domu spokojnie wystarczy, a Teac
jest znany ze swietnych i wytrzymalych napedow. Polecam, sam go
posiadam i jestem szczesliwy :)

: Szczegolnie interesuje mnie ta pierwsza - jest tania, ale czy nadaje sie do
: czegokolwiek?

Jesli ja otworzysz i przerobisz jakos kawalek tektury by mial platy to
moze robic za wentylator :)))) Ta nagrywarka sie nie nadaje do
niczego. Philips CD sux. Z tych to bralbym Teaca - sprawdzona firma,
wielu ludzi posiada ten model (na tej grupie to chocby [N]orman, Radek
Sokol (czy on mial W512? ;) nie pamietam) i wiele osob ktorych nei
spamietam ;) ). Swietna rzecz, a tego 4x nawet w domu nie zauwazysz :)

--
Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>____IRC #tychy____________
_"Proponuje nadmuchiwana lalke Beeth, z trzema dziurkami, i jak ktos_|