Re: Skaner i nagrywarka

Autor: Michał (x_at_kki.net.pl)
Data: Fri 24 Nov 2000 - 23:26:37 MET

Cze
Bardzo polecam skaner Plustek OpticPro U24 pod USB. Mam taki model i jestem
z niego bardzo zadowolony. Posiada bogate oprogramowanie (w tym pelna wersja
Corel Draw), Oprogramowanie OCR, ma uklad CCD, skanuje w technologii Pixel
by pixel. Ma rozdzielczosc optyczna 1200 x 2400 dpi. Kosztuje 750zl.
Jezeli ma byc tanszy polecam Plustek U12 (ma tylko troche mniejsza
rozdzielczosc, a reszta to samo),
Pustek UT 12 posiada dodatkowo przystawke do slajdów.
U12 kosztuje 375 zl, a UT 12 570 zl.
Te ostatnie sa takze w wersji pod port drukarkowy.
Plustek P 12 za 320 zl. i PT 12 ( z przystawka do slajdów) za 470 zl.
Osobiscie polecam modele pod port USB (oczywiscie jesli nim dysponujesz), bo
sa szybsze.
Pozdr.
Michal

Użytkownik Krzycho <westbam_at_box43.gnet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3A1EE12B.2B3E4E21_at_box43.gnet.pl...