Jak to zrobic?

Autor: Mariusz Marciniak (marcinka_at_kki.net.pl)
Data: Fri 24 Nov 2000 - 17:54:31 MET

 Mam dosc ciekawy problem. Mianowicie w Windows 98 ->Eksploator Windows->Wid
ok->Opcje folderow->Typy plikow mamy odwolanie do plikow scr (wygaszacz ekra
nu). Po zainstalowaniu polskiej wersji 98 mamy tam trzy akcje:
 Zainstaluj c:\windows\rundll32.exe desk.cpl,InstallScreenSaver %I
 Nie wiem dokladnie co za znak byl za % czy to jest duza litera i czy mala l
lub pionowa kreska.
 Konfiguruj "%1"
 Testuj "%1" /S
 Moj problem polega na tym ze po usunieciu odwolania do pliku scr nie moge s
tworzyc go od nowa. Akcja zainstaluj dziala ale bez dopisywania %l, jednak n
ie udalo mi sie uruchomic dwoch pozostalych bo pojawia sie komunikat iz niep
rawidlowa jest sciezka do programu. probowalem juz roznych kombinacji lecz n
iestety nie udalo mi sie osiagnac tego co chcialem. Nie chce natomiast przei
stalowywac windowsa bo jestem ciekawy jak mozna ten problem przebrnac reczni

 Dziekuje za wszystkie odpowiedzi.
 marcinka_at_kki.net.pl