Intel Ultra ATA Storage Driver i NERO

Autor: Paweł Rączka (ghost_at_jasna.tarnow.pl)
Data: Thu 23 Nov 2000 - 22:09:16 MET

Kupilem plyte Abit SE6 i zainstalowalem dolaczone do niej stery Intel Ultra
ATA Storage Driver (najnowsza wersja z Intel.com
Nero przestalo mi dzialac, po rozpoczeciu nagrywania pisze: IDE/SCSI ERROR
Co robic???
Nie moge odinstalowac sterow, bo wtedy dysk Primary Master dziala mi w PIO4
zamias UDMA100
Nagrywarka to Mustek 4424
System Win2KPL
Najnowsze Nero (wczoraj sciagalem update`a)

--
Paweł Rączka   ghost_at_jasna.tarnow.pl
GSM/SMS: (0)604-955-768