Re: Jaki komputer?

Autor: Maciek (kalbar_at_free.ecig.pl)
Data: Thu 23 Nov 2000 - 19:05:20 MET

> 17'' NEC V720 (dp 0,28) - 1070

na monitorach sie za bardzo nie znam, ale ten chyba oki...
17" troche droga, ale wbrew pozorom monitor to prawie
najwazniejsza rzecz w komputerze, wiec na 17" bedzie
o wiele przyjemniej niz na 15

> A-Trend 7220 bx - 380

ja bym proponowal plyte pod durona, no i durona
oczywiscie, to co mowia niektorzy, ze jest niestabilny itp.
to chyba zazdrosc, ze oni maja jakies celerony albo 2x drozsze p3 ;-)
ja mam durona 650 i plyte MSI k7t pro i jest super.....
plytka tez jest bardzo dobra, chyb ze chcesz podkrecac tego
duronka, wtedy to Abit, Asus (te sa troche drozsze)
albo Soltek (tez podobno niezly) i do tego ORB'a

> DIMM128 133Mhz - 335

tu sie zgadzam, 128 mb przyda sie.....

> SB Live 1024 - 260
> NEC 1,44MB - 55
> Cel - 633 - 495

jak wyzej.....duron 600-700

> 32MB RIVA - 365 (lub 16MB vanta tj. -130pln)

vanty nie oplaca sie kupowac, tak samo rivy M64 (wiem bo mam ;-)
najlpiej jakiegos TNT2 zwyklego, albo moze Geforce2 Mx

> Sams 20 GB - 570

chm......nie wiem czy samsung to dobry wybór...
jedni mowia, ze wszystko oki, inni narzekaja....wiec nie wiem....

> LGx52 - 180

Cd-Rom Tylko LG!!!
> obudowa - 150

a nawet 120 na giełdzie ;-)

> modem - 100~150

wewnętrzny gdzies około tyle, chyba, ze chcesz
go np. wykorzystywac do jakichs innych zaawansowańszych
(nie wiem czy jest takie slowo) celow, to wtedy zewnetrzny

> klaw, mysz, głośn. - 100~150
> Razem: 4060 pln
> ceny wg. detalu,
> więc jakbyś z ta kasa wybrał się na giełdę to złożysz rakietę ;))))

dokladnie......ale na gieldzie....czasami moze sie trafic ktos
nieuczciwy....
ale w sklepie dokladnie tak samo ;-)
tzn. wmowi Ci, ze akurat tego potrzebujesz i ze akurat to jest najlepsze
i ze akurat u niego nalezy to kupic.....wiec uwazaj....;-P

> Pozdrówka
no i ja rowniez pozdrawiam
Maciek Kalbarczyk