Re: problem: tpsa + modem

Autor: P_at_W3L
Data: Thu 23 Nov 2000 - 19:09:06 MET

Krzysztof Witkowski <kwitkows_at_elka.pw.edu.pl> napisał(a):

> wszystko wyglada tak jakby
>sygnal dochodzacy do mnie byl za slaby i modem sobie z nim nie radzi. mam
>wiec pytanie: co z tym zrobic? czy ja wogole dobrze kombinuje co sie u
>mnie dzieje? czy jest jakas mozliwosc zwiekszenia syganu dochodzacego z
>tepsy?

Dobrze kombinujesz.
Możesz zwiększyć czułóść modemu poprzez wpisanie do jednego z rejestrów
sterujących w modemie odpowiedniej liczby.
Jaką liczbę i do którego rejestru, nie pamiętam. Musisz poszukąć w
instrukcji modemu lub na stronie producenta.
Będzie to wyglądało mniej więcaej tak: AT&S**=**.
* - to odpowiednia liczba.

--
Pozdrawiam.
P_at_W3Ł + Duron600_at_1000