Re: Athlon czy P3

Autor: ZeroG (zerog_at_toya.net.pl)
Data: Thu 23 Nov 2000 - 18:01:34 MET

----- Original Message -----
From: "RYGAR" <rygar_at_rygar.net>
To: <pl-comp-pecet_at_newsgate.pl>
Sent: Thursday, November 23, 2000 4:26 PM
Subject: Re: Athlon czy P3

<ciach>
> problem jest gdzie indziej - chipset plyty glownej. NIE KUPUJ PLYT NA
> VIA!!!! NIestety w tym momencie jest to jedyna mozliwosc jezeli chcesz miec
</ciach>

generalnie sie zdadzam, sam mam balerona 433, plyte msi
na via apollo pstro 133A i rive tnt2 16 (tez msi), 192 ram
i narzekam (np. max mi sie wysypuje jak tylko mu sie spodoba).
na szczescie niedlugo zmieniam, i bedzie to duren (macie tu
kolejnego padlego intelowca :))).

ciekawostka: photoshop (5.0) jest wlasciwie jedyna rzecza
ktora nie daje powodow do narzekan. NIGDY mi sie nie
wyp...ieprzyl, a zdazaja mi sie plakaty a2. poza tym o ile nigdzie
nie widac zysku z predkosci dysku (nawet nie czuje, jak rymuje :))))
po przelaczeniu na dma66 w zadnych innych aplikacjach,
to photoshop czyta kilkudziesieciomegowe pliki lotem blyskawicy,
co wprawia mnie w niewyslowiony zachwyt. w ogole dziala
szybko, stabilnie i wszystko jest cacy. gdybym wciskal jakiemus
frajerowi tego kompa jako "najlepszy procek w swojej klasie, hehe,
z jeszcze lepsza plyta i wypasiona karta graficzna", to odpalilbym
photoshopa i moze by sie nabral.
dziwny jest ten swiat, co nie?

pozdro,
ZeroG

zerog_at_toya.net.pl
uin 3705500
gg 249056

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet
http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet