Re: Ludzie pomocy bo juz plakac mi sie chce ...

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Thu 23 Nov 2000 - 15:12:11 MET

Użytkownik "barti" <noom_at_sunrise-sunset.com> napisał w wiadomości

> "Michal Kawecki" <kwinto_at_poland.com> wrote in message
> <...>

> Nie a z czego wnosisz, ze to ram ?

Jeśli pod W9x było OK, a pod W2k się sypie, to w większości przypadków taka
jest właściwa diagnoza...

> co wykrylem, ze gry sie wywalaja zawsze w tym samym miejscu z tym samym
> komunikatem ? wiec niestykanie jest raczje malo prawdowpodobne ale dla
> swiwtego spokoju sprawdze ten ram jeszcze,

To napisz, czy pomogło :-)

> PS. Wykrylem, ze na IRQ 11 sa az 4 urzadzenia:
>
> Grafika
> Dzwiek,
> RAID HDD
> USB
>
> jak to mozliwe w W2K nie mam mozliwosci zmiany tego stanu rzeczy -
> ospowiednie pola sa niaktywne
>
> System nie zglasza konfliktow (SIC!) czyli cos jakby sharuje to IRQ

W2k bez problemów obsługuje dzielone IRQ i samo je przydziela urządzeniom
(http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q252/4/20.ASP). Tym niemniej
jeśli chcesz ręcznie sterować przerwaniami, to wyłącz ACPI w BIOS-ie i zmień
typ komputera na Standard PC w Menedżerze urządzeń. Być może będziesz musiał
trochę pożonglować kartami w slotach.

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki