Re: Ludzie pomocy bo juz plakac mi sie chce ...

Autor: barti (noom_at_sunrise-sunset.com)
Data: Thu 23 Nov 2000 - 13:13:38 MET

"Michal Kawecki" <kwinto_at_poland.com> wrote in message
<...>

> RAM wymieniałeś?

Nie a z czego wnosisz, ze to ram ?
co wykrylem, ze gry sie wywalaja zawsze w tym samym miejscu z tym samym
komunikatem ? wiec niestykanie jest raczje malo prawdowpodobne ale dla
swiwtego spokoju sprawdze ten ram jeszcze,

PS. Wykrylem, ze na IRQ 11 sa az 4 urzadzenia:

Grafika
Dzwiek,
RAID HDD
USB

jak to mozliwe w W2K nie mam mozliwosci zmiany tego stanu rzeczy -
ospowiednie pola sa niaktywne

System nie zglasza konfliktow (SIC!) czyli cos jakby sharuje to IRQ