serwis Epson - okolice Katowic

Autor: plain (plain_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 23 Nov 2000 - 10:12:55 MET

CZesc
Jestem troche zly - oddalem do serwisu Epsona FX 1170 - tego serwisu do
ktorego oddaje zawsze i po umowionym 1,5 tygodnia dowiaduje sie iz jeszcze
nie zrobiona - najczesciej chodzi mi o naprawe lub expertyze ze koszt
przekracza pewna wartosc ........
Zdaje sie bede musial poszukac jeszcze jednego serwisu - chlopaki robia
dobrze tylko powoli a ja mam klienta z cala masa tych drukarek, jesli ktos
ma namiary na DOBRY, SZYBKI SERWIS Epsona (niekoniecznie expres) niech da
znac, moze na priv. aby nie bylo ze reklama etc. nie musze dodawac iz ceny
powinny byc w granicach zdrowego rozsadku - czyli maga byc z sredniej polki
ze wskazaniem na wyzsza