Re: Ca sadzicie o ASUS CUSL2 ?

Autor: Tomek (tomekn_at_interia.pl.NOSPAM)
Data: Wed 22 Nov 2000 - 11:13:22 MET

"MGB" <mgb_at_poczta.onet.pl> wrote in message
| Hi!
[...]
| Mozna smialo powiedziec ze to najlepsza plyta na i815 IMHO...

Czesc !

Fakt nawet Win98 En (z SP) chodzi praktycznie bez bluescreen-ow (musza
byc dobre pamieci).
Wady (jak dla mnie):
- dziwne "pierdniecia" z glosniczka przy starcie
- po wlozeniu karty muzycznej Genius Live wydajnosc kompa spada o
dokladnie 50% (jest na to sposob, ale domyslnie jest problem)
- jesli wylaczysz kompa przez Start->Shutdown to sie juz nie obudzi
poprzez klawiature (przy wlaczonym PowerUp by Keyboard oczywiscie)
- u mnie nie dziala Suspend To Ram, po przebudzeniu - myszka nie
reaguje na ruch
- wbudowana karta ma wydajnosc o okolo 50% mniejsza od badziewiastej
Rivy TNT2 M64 (pobiezne testy 3DMark-iem)
- nieprawidlowy odczyt temperatur (przy kazdym nowym BIOS-ie wskazuje
co innego). Przy wersji 1001.a mialem dla CPU (PIII 733_at_733) okolo
22stC, dla 1003 mam juz 40stC (ktora wartosc jest prawdziwa ? Pytalem
wczesniej na grupie ale mi nikt nie odpowiedzial).
Najlepsza strona o CUSL2 www.cusl2.com

Tomek

--
tomekn_at_interia.pl.NOSPAM