Re: Jaka grafika 2D/3D na AGPx2 (najlepiej z TV/out)

Autor: AdamS (cieprog2_at_byd.top.pl)
Data: Wed 22 Nov 2000 - 10:58:32 MET

> Z tego co rozmawiałem znajomy poleca mi ATI Rage Fury Pro VIVO GL, TV
> in/out, 32MB, AGP, ale niestety tu jest cena która mnie trochę
odstrasza....
> nie zamierzam wydawać ponad 500 zł na kartę do komputera .... bez
> przesadyzmu....taki gracz to ja nie jestem....

Mam akurat te karte i uwazam ze jest warta swojej ceny.

Co do tanszych kart to moze poprobuj z Savagem 3D lub 4 , mialem wczesniej
taka karte dobrze wspomagala DVD (MC) miala wyjscie tv i nawet mozna bylo
pograc.
Ale po zmianie Savaga na ATI zauwazylem jak duzo tracilem uzywaja tej
karty.
Jakosc wyjsia tv na ati jest o 2 klasy lepsza, ATI bezproblemowo i w miare
wydajnie radzi sobie z grami 3d czego o savag-u powiedzic nie mozna(chociaz
wczesniej myslalem inaczej).
No ale roznica w cenie jest faktycznie duza , chociaz nie wiem czy uda Ci
sie znalezc gdzies savaga.

Dodatkowo za okolo 400 mozna kupic wczesniejsza wersje tego ATI nazywa sie
to ATI 128 Rage i jest chyba lepsze od Savaga ale nie widzialem tego w akcji
wiec nic wiecej nie moge na ten temat napisac.
                                                                AdamS