Jaka grafika 2D/3D na AGPx2 (najlepiej z TV/out)

Autor: Steve (steve_at_gip.com.pl)
Data: Wed 22 Nov 2000 - 09:51:21 MET

Po przejrzeniu listy widzę dużo głosów typu GFxxxx na max.... tylko że...

Interesuje mnie wymiana starej k. grafkicznej (Virge 325 - najstarszy Virge
PCI) na kartę która:
- NIE MUSI pracować na AGPx4 (tylko na AGPx2)
- NIE MUSI mieć super wydajności w 3D (ale powinna mieć akcelerację 3D)
- POWINNA mieć wspomaganie DVD/MPG (b. ważne)
- POWINNA mieć dobrą wydajność 2D (ważne)
- POWINNA mieć wyjście TV /out (ważne)
- no i liczy się cena.... bardzo

Z tego co rozmawiałem znajomy poleca mi ATI Rage Fury Pro VIVO GL, TV
in/out, 32MB, AGP, ale niestety tu jest cena która mnie trochę odstrasza....
nie zamierzam wydawać ponad 500 zł na kartę do komputera .... bez
przesadyzmu....taki gracz to ja nie jestem....

Co byście poradzili z kart ze średniej lub niższej półki....
Uwaga: płyta główna na chipsecie VIA (żeby ktoś nie pisał o i740
przypadkiem)

Dzięki za konkretne odpowiedzi

Steve

PS: Jeśli można prosić o dodatkowe spostrzeżenia poza strzałem w nazwę karty
(własne wnioski z pracy karty).