Re: Win ME i Files=100 dla MS DOS

Autor: Michał Fibek (kebif_at_interia.pl)
Data: Wed 22 Nov 2000 - 10:55:35 MET

"David" <david_t_at_interia.pl> wrote in message
> Mam program działajacy pod dosem ktory potrzebuje miec wpisany parametr w
> config.sys co najmniej FILES=100 gdzie w WinME mozna cos takiego zrobic
dla
> MSDOS.
> Probowalem do tradycyjnego config.sys w glownym katalogu ale po
> przeladowaniu config jest zawsze na nowo czysty.
> Z gory dzieki za pomoc

Coz - WinME nie obsluguje typowego DOS-a - pomija wszelkie wpisy w
config.sys
sprobuj sciagnac plik "dos w WinME"ze strony PC.COM.PL
http://www.pc.com.pl/pliki_info.asp?PlikID=398
dodaje obsluge Dos-a do WinME
ale jak to dziala nie wiem - nie sprawdzalem
nie mialem takiej potrzeby :)

pozdrawiam -nara