Re: Monitory 17"

Autor: Lipa (lipa_at_pg.gda.pl)
Data: Wed 22 Nov 2000 - 08:24:09 MET

> czesc
> Wlasnie zmieniam monitor i waham sie pomiedzy MAG'iem 796FD, NEC FE750,
> CTX711, i SONY G200, najbardziej interesuje sie NEC'iem czy jest on
> faktycznie tak dobry jak niektorzy pisza i jak sie ma do reszty wymienionych
> monitorow, aha i ostatnie pytanko , czym sie rozni Diamondtron NF od FD
> Trinitrona ? czy tylko tym, ze Diamond ma 3 dziala (RGB) a Trinitron 1 do
> wszystkich kolorow ? Ops, jeszcze jedno pytanie, gdzie mozna tanio dostac
> Nec'a i Mag'a ? Bo jak na razie to znalazlem je tylko w sprzedazy wysylkowej
> [...]

Tak, bierz NECa mam wprawdzie FE700 ale naprawde polecam to po pierwsze a po drugie to jak
chcesz brac z Wirtualnej Polski to najpierw zadzwon do nich i zaytaj sie czy go od reki
maja. Ja u nich kiedys zamowilem proca, gosciu zadzwonil zeby potwierdzic to sie zapytalem
kiedy bedzie odpowiedzial ze za 3 dni, minal tydzien i ja do nich zadzwonilem pytam sie
kiedy bedzie proc to oni ze nie ma w magazynie i beda musieli sprowadzac specjalnie. Na
drugi dzien poszedlem do sklepu komputerowego i kupilem proca wyszlo mnie 50zl wiecej,
zadzwonilem do nich ze juz nie chce i potem w ten sam dzien wieczorem proca juz w cenniku
nie bylo. Mysle wiec ze pewnie po miesiacu czekania bym sie dowiedzial ze jednak go nie
dostane.

       Pozdrawiam, Lipa
       Gadu-Gadu: 12179
    e-mail: lipa_at_pg.gda.pl