Re: Yamaha 16/10/40 !!!

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 11:23:08 MET

> Sluchajcie, mam z tym cudenkiem maly problem.
> Pomijajac fakt, ze nie ma jeszcze u nas w Szczecinie
> plytek CD-R 1-16 :-)) to nie moge znalez programu
> ktory obslugiwalby ta nagrywarke, swoja droga, to nie
> moge nawet odpalic nagrywania 12, ale na razie to nie
> problem, bo mam zapas plytek CD-R 1-8 i musze je wykozystac :-)

A zainstalowales service packa do tego WinOnCd 3.7 moze on pomoze.
Generalnie to wlasnie sterowniki odpowiadaja za wykorzystanie szybszych
trybów nagrywanie. Spróbuj sciagnac jakegos nowego Nero, moze rozpozna juz
twój sprzet.
Dlaczego boisz sie nagrywac na plytach 8x z wiekszymi predosciami? Czyzby
przy tych predkosciach bylo wymaganie stosowania specjalnych plytek.
Nagrywam plyty no name i wszystko inne zawsze na 8x i jest ok.

Nie bawilem sie tak szybka nagrywarka dlatego powyzsze rozwazania nalezy
traktowac czysto teoretycznie :)
Sam posiadam Yamahe 8424E, ale mysle o czyms szybszym.

Zazdrosny Seba.