Yamaha 16/10/40 !!!

Autor: BiZi (bizon_at_jota.tuniv.szczecin.pl)
Data: Wed 15 Nov 2000 - 17:11:11 MET

Sluchajcie, mam z tym cudenkiem maly problem.
Pomijajac fakt, ze nie ma jeszcze u nas w Szczecinie
plytek CD-R 1-16 :-)) to nie moge znalez programu
ktory obslugiwalby ta nagrywarke, swoja droga, to nie
moge nawet odpalic nagrywania 12, ale na razie to nie
problem, bo mam zapas plytek CD-R 1-8 i musze je wykozystac :-)
Jaki program byscie polecili, do ktorego sa wydawane na
biezaco laty do nowego sprzetu?
Na razie bawilem sie tylko WinOnCD 3.7, ale on wyktywa
tylko 12, 16 nie widzi. Czy sterowniki do nagrywarki maja cos
do tego?

Pozdrawiam...

 bizon_at_jota.ps.pl