Re: szyfrowanie maili w MSIE

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 00:56:28 MET

bridge <bridge_at_box43.gnet.pl> wrote:

> www.thawte.com
> tam mozesz sobie zrobic certyfikat za darmo
> tym czyms mozna szyfrowac maile DO ciebie
> wychodzace szyfrujesz certyfikatami odbiorcow

Coś Ci się zchrzaniło...

Netscape Messenger:
Invalid Signature

Outlook Express:
Adres e-mail identyfikatora cyfrowego nie odpowiada adresowi nadawcy
Osoba podpisująca: Adam.Gnabasik_at_nc-virtual.com
Nadawca: bridge_at_box43.gnet.pl

--
Dariusz Laskowski                           Nic nie wiem, ale jestem taki
mailto:darlas_at_post.pl                       smutny, jakbym wszystko wiedział.