Re: Jaki komputer?

Autor: Deibral (deibral_at_interia.pl)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 01:09:15 MET

> 2) Wiekszosc ludzi mowi, ze komputery oparte na Duronach sa
niestabilne.
> Czy to prawda?

Juz mnie (sorry ale...) wkurwia ta "wiekszosc". Ludzie co wy pieprzycie. Ta
wiekszosc to jeszcze chyba siedzi na Pentim 133 i WIN95 i sobie wychwala te
konfiguracje jako super stabilna i wogole. To juz nie ta epoka. Intel to
powoli przeszlosc (no dobra moze troche przesadzilem ale porwala mnie wena)
i nawet jego super extra bombowo zarabisty najnowszy i najnowoczesniejszy P4
juz nie pomoze (mam nadzieje). Niech chlopaki od Intela zaczna w koncu
porzadnie myslec, a nie zwiekszac czestotliwosc i wprowadzac nowe modele (do
ktorych nie ma plyt glownych :().

Pozdrowionka
Deibral