Re: Jaki komputer?

Autor: Andrzej Lawa (alawa.news_at_pd80.warszawa.sdi.tpnet.pl)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 23:19:13 MET

Użytkownik "Damian" <damian_at_tsk.pl> napisał w wiadomości
> Witam. Mam pare pytan:
> 1) Jaki zestaw proponujecie za ok.4000zl. Na jakim procesorze? Intel,
czy
> moze Amd.

Póki co płyty SocketA pod AMD-ki mają lepsze perspektywy - niestabilność
Intela jako firmy powoduje, że rozbudowa komputra o szybszy procesor w
przypadku Intela może być utrudniona.

> 2) Wiekszosc ludzi mowi, ze komputery oparte na Duronach sa
niestabilne.
> Czy to prawda?

Jak mawiał Abenezer Scroudge: "Bah! Humbug!"

> Z czego wynika taki poglad? O odpowiedz prosze tych, ktorzy na codzien
maja

Negatywnej kampanii Intela? ;-P

> kontakt z komputerami opartymi na tych procesorach.
> Komputer bedzie sluzyl do grania i od internetu, czasami jakis word, excel
> itp. Z gory dzieki za odpowiedz.

Mam K6-2 i Durona. Zastrzeżeń brak. W pracy miałem Intela. Wywalał się. Inna
sprawa, że w pracy nie tylko ja miałem dostęp do tegi putra ;-/