problem z modemem

Autor: Jacek00 (1_at_1.1)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 11:35:52 MET

Ostatnio kupiłem sobie modem Zoltrix, nie wiem jaki modwel ale to nie wazne
i mam z nim taki problem, włożyłem go i zainstalowałem,wszystko ok,próbuje
podłączyc go do telefonu i nic,przy próbie połączenia sie z internetem (z
numerem tp sa)wyskakuje mi takie coś: "bład 680: brak sygnału wybierania.
Sprawdz czy modem jest własciwie podłączony do sieci telefonicznej".
Kombinowałem na rózne sposoby z tym modemem i nic .Pomóżcie mi bo nbaprawde
nie wiem co jesyt, czy to moze byc wina modemu czy moze lini telefonicznej?