Re: Athlon TB na KT7

Autor: Tomasz Stafinski (tstafinski_at_zke.com.pl)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 07:43:05 MET

Matti <ulas-_at_poczta.wp.pl> wklepał:
> pracuje na Asusie A7V z Athlonem TB 800 i moge ci powiedziec ze chodzi to
> niestabilnie. Od okolo 2 miesiecy(od daty zakupu) walcze ze zwisami (ok. 4
> dziennie). Nie jest to napewno wina softu, poniewaz zdazaja sie one zarowno
> w Win2000, jak i w 98. Wykluczylem takze zaslaby zasilacz ( tydzien temu
> zmienilem z 300 W Codegeen na markowego 400Watt Leadman-a), teraz
> podejrzewam albo uszkodzony ram lub plyte.......

Ja w zeszłym tygodniu złożyłem zestawik - KT7 RAID + Athlon 1000.
Fakt, na początku miałem problemy - zwisy co pięć minut, ale winne
okazały się dosowe sterowniki do live'a (sbeinit.com) - po wywaleniu
z autoexeca wszystko śmiga i przez ostatni tydzień żadnego zwisu.
Podejrzewam, że z LW 3.0 nie byłoby tych problemów.

[ciach peany na cześć Intela - w wiadomościach jest już i tak za dużo
 reklamy PIV ;))]

> !!!!!. Uwaga Przypominam ze jest to moje prywatne zdanie !!!
> Natomiast co innego sadze o Duronie , naprawde jest to doskonaly klocek do
> pracy w zastosowaniach domowych.

Zgoda, ale Athlon wcale nie ustępuje mu stabilnością. To przecież
praktycznie ten sam procek, tylko z większym cache'm.

Pozdrawiam,

--
Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk
       Linux User #47986