Re: Athlon TB na KT7

Autor: Matti (ulas-_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 15:30:12 MET

pracuje na Asusie A7V z Athlonem TB 800 i moge ci powiedziec ze chodzi to
niestabilnie. Od okolo 2 miesiecy(od daty zakupu) walcze ze zwisami (ok. 4
dziennie). Nie jest to napewno wina softu, poniewaz zdazaja sie one zarowno
w Win2000, jak i w 98. Wykluczylem takze zaslaby zasilacz ( tydzien temu
zmienilem z 300 W Codegeen na markowego 400Watt Leadman-a), teraz
podejrzewam albo uszkodzony ram lub plyte.......

Szczerze mowiac polecam Intele , moze sa mniej wydajne i drozsze, ale praca
na nich jest znacznie bardziej komfortowa niz na AMD, a cenna calego zestawu
jak dodasz wszystkie drobiazgi do athlona jest taka sama jak niewieksza(np:
zasilacz ponad standartowy, wogle nie do dostania(200najtanszy - 1000) ,
pozadny wentylator z radiatorem(50) , dodatkowy went. obudowy(30). Jeszcze
jedno VIA robi beznadziejne kontrolery dyskow ,zenada., napewno musisz miec
dodatkowy kontroler.(jak mi nie wiezysz popatrz na wszystkich markowych
producentow plyt- wiekszosc dodaje dodatkowe kontrolery )
Na poparcie mojej tezy moge Ci powiedziec ze mam co porownywac poniewaz
dotychczas pracuje na 3 Kompach z intelem (Pent. III) i man jeszcze starego
Athlona 700 (K75)no i nowego TB .Te dwa ostatnie sprawiaja mi najwiecej
klopotow.
!!!!!. Uwaga Przypominam ze jest to moje prywatne zdanie !!!
Natomiast co innego sadze o Duronie , naprawde jest to doskonaly klocek do
pracy w zastosowaniach domowych.
                    Pozdrawiam Ulas