Problem z modemem

Autor: BitMar (bitmar_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 23:08:56 MET

Posiadam modem zew. MICROCOM OfficePorte Voice. Wszystko bylo OK gdy mialem
zaintalowany WIN98 SE. Od pewnego czasu zafundowalem sobie WIN ME i zaczely
sie problemy. Zawsze po pierwszym uruchomieniu komputera i postawieniu
Windows na modemie zapalaja sie dwie kontrolki: PWR (power) i TR (Data
Terminal Ready) co oznacza, ze jest gotowy do rozpoczecia komunikacji. I w
takim ukladzie, jesli ktos do mnie zadzwoni na moj telefon, to zawsze po
dwoch sygnalach uaktywnia mi sie modem. Caly problem polega na kontrolce TR.
gdy mialem WIN98 zawsze po uruchomieniu komputera zapalala sie tylko
kontrolka PWR i wszystko dzialalo dobrze. Teraz pod WIN ME cos sie
"kaszani". Calosc wraca do poprawnego stanu (tylko PWR) gdy np. wejde do
internetu, popracuje troche i wyjde z sieci. Wtedy modem powraca do stanu
gdzie zapalona jest tylko kontrolka PWR i od tej chwili moge normalnie
odbierac telefony do mnie.
Prosze o porade lub ewentualny sposob usuniecia tego troche uciazliwego
problemu (info na priv'a).

Dzieki

Pozdrawiam

BitMar bitmar_at_klub.chip.pl