Problemy z karta ATI - pomocy, mam tendencje sAmobojcze...

Autor: Filip Merklejn (sam_at_mds.pl)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 22:50:16 MET

Witam wszystkich.
Prosze o pomoc osoby obeznane w odpalaniu opornych kart AGP.
Moja konfiguracja:
system Framugi 98
plyta ASUS CUSL2
karta ATI Rage Fury Pro 32 Vivo na AGPx4
Ta ostatnia zakupiona niedawno, do tej pory korzystalem z grafy on-board.
No i kupilem karte-marzenie (dla zdziwionych: nie gram w Quake'i, zadnych
GeForceow nie potrzebuje...) i....
Karta dziala, ale... do bani. Tzn. wybiorczo: pewne rzeczy bezzarzutnie, ale np.
przy odtwarzaniu DVD wyrzuca smieci na ekran, a i krzaczy sie nawet w samej
windzie, co sie nie rzuca w oczy, ale np. migaja klawisze okienek o zmieniajacej
sie zawartosci (np. okienek downloadu, gdzie sie zmienia procent).
Krotko - karta dziala ale nie do konca poprawnie, choc:
1. probowalem roznych sterownikow
2. chcialem zupdateowac soft do plyty, ale jest jeszcze ciepla i nie ma zadnych
updateow poza updatem biosu, co tez uczynilem
3. windoza nie wykazuje zadnych konfliktow
4. przestawilem na probe w biosie ago na x4, zeby nie stresowac
5. wylaczylem grafa onboard
Prosze o podpowiedzi, szczegolnie osoby, ktorym sie udalo odpalic ta karte i
osoby z ta plyta gowna i dowolna karta na AGP - ciagle mam nadzieje, ze to nie
padnieta karta, ale przestawie cos w biosie i...
Z gory dzieki i pozdroovka.