Re: Chipset TX i RAM 100 MHz

Autor: T. (tomekus_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 20:34:03 MET

Witam,

> - czy pamięci 100 MHZ będą działać z częstotliwością 66 MHz. Czy możliwe

> jakieś problemy (płyta obsługuje niebuforowane DIMMy FPM/EDO/SDRAM do 128
> MB).

No nie widze przeszkod zeby nie dzialaly _wolniej_ niz nominalnie.
Ja na swoim asusie tx97-e mam 64 MB PC100 i chodzily one zarowno na 66, 83 a
teraz chodza na 75 Mhz.

> - czy jest szansa na działanie tego w kombinacji mieszanej

Tego nie jestm pewien, ale zdaje sie ze w watkach o tx i RAM albo ogolnie w
watkach o pamieciach z ostatniego tygodnia cos znajdziesz - ktos pisal ze mu
tak wlasnie chodzi...

> nie trzeba nosić, chodzi mi raczej o prawdopodobieństwo, że kombinacja nie
> zadziała i RAM trzeba będzie zwracać [a przekonanie do tego sprzedawcy
bywa
> trudne).

Hmm to juz zalezy od sklepu tam gdzie ja kupwalem zawsze mozna sie bylo
umowic ze w razie gdyby... to w ciagu godziny zwracam.

Pozdr,
T.