Re: Co jest lepsze WinOnCD czy Nero ???

Autor: Piotr :-\) (Piotr_at_narccomp.cjb.net)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 20:18:13 MET

Ja mam WinOnCD Nero CDRWIN i Adaptec Easy CD Creator wszystko
pod win2k i wszystko dziala Nero najlebszy jest jezeli nagrywa sie plyty
audio z mp3 konwersja na inne formaty przebiega mi z spped x 24
ponadto Nero potrafi nagrywac wiecej niz miesci sie na plycie i to dziala

ale wybor nalezy do ciebie

Piotr