Re: Narzekacie na procki intela...

Autor: info_at_gemmar.com.pl
Data: Mon 20 Nov 2000 - 13:03:37 MET

On Sun, 19 Nov 2000 23:33:12 -0800, "macio" <macio_at_rudykot.pl> wrote:

>a czy wiesz, ze sa inne systemy operacyjne? nie wszyscy uzywaja systemow MS,
>wiec o jakiej "zgodnosci" mowimy?
>(to nie jest zgryzliwosc)

OK... napisalem ten list dlatego, iz nie sadzilem ze tak latwo uda mi
sie podkrecic mojego Celka.

1.Przyklad zgodnosci z produktami MS byl z zalozenia lekka prowokacja
- wiem, ze nie sa one idealami, ale sa, przynajmniej w Polsce
najbardziej powszechne. Sam obecnie szykuje sprzet tak, by dalo sie na
nim bez bolu poeksperymentowac z linuxem, beosem, os/2 4, a moze i
solarisem... niestety ilosc programow pod win powoduje, ze
najprawdopodobniej pozostanie on moim glownym systemem operacyjnym.

2.Nie jestem wrogiem produktow amd, po prostu uwazam, ze intele tez
nie sa zle. Nie wykluczam, ze moim nastepnym prockiem bedzie wlasnie
amd /thunderbird/, a moze nawet cyrix - jesli bedzie oferowal
odpowiednia cene, wydajnosc, stabilnosc.

3.Nie bawmy sie w szalikowcow - chodzi o to, zeby nam komputer dobrze
pracowal i zebysmy byli z niego zadowoleni, niezaleznie, co w nim
mamy.