Re: Windows ME na Pentium 75

Autor: DJ Diodak (lucas4_at_priv7.onet.pl)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 01:23:23 MET

> mam problem, Win ME (legalny OEM) nie chce się zainstalować na Pentium 75
> 32 MB RAM.

Program Instalacyjny Win ME wykrywa zainstalowany w systemie procesor i
kontynuje instalacje jezeli jest on szybszy lub rowny P120MHz.

Oczywiscie nie wszystko stracone ... zrobil ktos do tego patcha i juz mozna
instalowac nawet na 386 :))))) nawet to mialem na dysku ale usunalem i teraz
nie wiem skad sciagnac. Pomyslalem ze i tak nie ma NAJMNIEJSZEGO sensu
trzymac to na dysku skoro instalowanie Win ME na takim komputerze jest
samobojstwem.

pozdro
DJ
diodak_at_go.to