Re: Overclock Celerona

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 01:08:58 MET

Mam Plyte Abit BE6-II i Celerona 466_at_525 i nie chce ruszyc na wiekszej
> czestotliwosci rdzenia niz 75 a powinien chodzic na 83. Probowalem mu to zrobic

Kto Ci powiedzial, ze _powinien_ ?

> ale musialem zmienic napiecie a i tak wieszal sie jak chcialem otworzyc
> jakiegos kataloga. Na 525 mam temp. 26 C wiec za duza temp raczej nie wchodzi w
> rachube.

Na pewno to co mierzysz jest tym, co myslisz, ze mierzysz? bo cos malo
wychodzi. AFAIK jak sie postarasz to znajdziesz tam ze 6 temperatur (MBM
5.01), z ktorych najwyzej 3 maja sens. I czy jest to temp pod pelnym
dlugotrwalym obciazeniem, czy po software'owym coolerem? Poza tym wraz
ze wzrostem predkosci bardzo sybko maleje max temp stabilnej pracy
rdzenia a min napiecie zasilania dosc szybko rosnie. U mnie na CelII to
jest odpowiednio >-8C/25MHz dla temperatury i 0.3-0.4V/100MHz dla
rdzenia. Wszystko to obadane w przedziale 700 - 850MHz (pol nocy
rebootow dla roznych V_core i FSB). U Ciebie oczywiscie liczby beda
inne, ale tez znajdujesz sie blisko granicy wydolnosci ukladu.

--
	Artur Gawryszczak