Re: ! HELP PLS ! :(

Autor: Cezary (avecezar_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 23:56:53 MET

Cześć!

Ooo chłopie współczuję ci!!! :-( :-( :-(

Kurcze pomógłbym ci chętnie bo mam teraz czas, ale nie kumam na razie
tych spraw tak dobrze.

Jak chcesz się troszeczkę pocieszyć to zerknij na moją wiadomość o
temacie Niesamowite!!

U mnie też z deczka się pomieszało i... oprócz wściekania się na głupią
windę przebłysła mi myśl zasiana przez kumpla by zainstalować Linuxa.

Nie będę się rozwodził co to nie Linux, ale jak twoje nerwy ochłoną
troszkę i napiszesz magisterkę to proponuję zmienić system na lepszy.

Mam na prawdę dość windy i całego microsoftu. Szczególnie odczułem to
podczas pisania mojej pracy dyplomowej. Jednak największa strata jaką
poniosłem to tylko 2 (aż!!!) strony moich wypocin. A to też tylko dzięki
wielu zabiegom i ograniczeniom w czasie pisania.

Radzę żeby w czasie pisania magisterki nie eksperymentować z kompem za
bardzo nawet jak ma się zarchiwizowane dane, bo można wykombinować nawet
ze sprzętem. Ooopss.

Naprawdę współczuję ci :-( :-( :-(

Kurcze ale takie szybkie łącze to by mi się dopiero przydało w chacie...
pomarzyć...

        Avecezar