Re: Teac W512EK - ktos cos wie?

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 22:54:00 MET

Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w artykule
news:3A14D8C0.8DA5E2F2_at_iname.com pisze...
> Hi,

> A czy ta wersja Box nie ma przypadkiem oznaczenia W512EB?

No właśnie nie. Obie to EK. Ale jak już pisałem dziś w jednym poście - to EK
przedstawia się jako EB (wersja OEM, więc najwyraźniej informacja, że OEM
nie obsługuje burnproof była błędna). Czyli wynika z tego, że EK i EB to to
samo. No... chyba, że sprzedali koledze EB jako EK, ale jakoś w to nie
wierzę. Jutro go będę widział to wypytam, co na tej nagrywarce pisze.

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl