Lamer sklada sprzet

Autor: Paweł Stysz (stysz_at_dino.open.net.pl)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 14:45:02 MET

Witam
Mam w domu Pentiuma 200MMX i chyba najwyzszy czas cos z tym zrobic. Od
pewnego czasu przymierzam sie do wymiany plyty i procka (obudowe chyba tez
bede musial kupic nowa bo ta nie bedzie pasowala nie?). Przeczytalem wiele
testow i wiele opinii uzytkownikow i chyba jestem zdecydowany na MSI K7T
PRO2 + jakis Duronek o czestotliwosci zaleznej od ilosci kasy jaka mi
zostanie. I teraz zestaw pytan:
1. Lubie sobie pograc, nie pracuje z tekstem ani z zadnymi takimi
aplikacjami, co myslicie?
2. Czytalem ze z plytami na chipsecie VIA sa straszne problemy, czy poradze
sobie z konfiguracja jezeli bede to robil pierwszy raz?
3. Czy bede musial kupowac nowa obudowe?
4. Slyszalem, ze Golden Orb niszczy procesory (ma jakies straszne zapiecie)
jaka alternatywa?
5. Co jeszcze bede musial dokupic np. kable albo co?
6. Czy warto ryzykowac kupowanie uzywanej plyty (bo procka na pewno nie) czy
lepiej kupic w sklepie?
7. Nie kupuje nowego kompa z uwagi na kase, ale moze bez sensu jest
wsadzanie tych smieci ze starego do tego nowego i wymiana ich pokolei
Teraz powiecie, ze lepiej jak oddam kompa do fachowca i on to wszystko zrobi
ale:
1. Nie znam zadnego co by to zrobil za friko, a zeby zaplacic nie mam kasy
2. Chcialbym sie sam nauczyc to robic
3. Te wazniaki w sklepach mnie strasznie denerwuja, bo czesto gowno wiedza
ale za to maja duzo do powiedzenia
Jezeli ma podac jakies jeszcze informacje to upomnijcie mnie prosze.
Dziekuje za wszelka pomoc i pozdrawiam

--
Paweł Stysz
stysz_at_dino.open.net.pl