Re: JAKA PLYTA I JAKI PROCESOR KUPIC ___POMOCY>>>>>

Autor: Bazant (bazant_at_kki.net.pl)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 19:13:47 MET

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3A17D23C.EB83DB94_at_iname.com...
> Hi,

> No cóż, najważniejszych producentów już wymieniłem :) Jeszcze może AOpen
> czy Tekram na przykład do tego... Do innych producentów podchodziłbym z
dużą
> ostrożnością (chyba, że jakiegoś ominąłem :) ).

ok, dzieki, szkoda, ze wyciales cytat z przedmowcy w mailu z procudentami
plyt, przez to wydrukowalem sobie Jego maila, a nie Twojego ;))

> BTW proszę tnij sygnaturki...

sorki, zwykle staram sie tnac...tak jakos zapomnialem......niezauwazylem, bo
byla na koncu ;))