ak podlaczyc fax XEROXA?

Autor: sofu (sofu_at_kki.net.pl)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 15:33:17 MET

Chociaz nie jest to pecet, osmielam sie
zwrocic z prosba do znawcow urzadzen faksowych!
Jestem w posiadaniu faksu firmy Rank Xerox Telecopier 7006. Jest to faks
termiczny, ktory nie posiada sluchawki telefonicznej, ani klawiatury do
laczenia sie z danym numerem abonenta. Posiada jedno wejscie telefoniczne
LINE. Jak sie zorientowalem wszystkie 6 podlaczen w gniazdku, gdzies
odchodza na plytke z elektronika. W zwiazku z tym mam pytanie, czy ktos wie
pod ktore styki podlacza sie telefon, a pod ktore linie telefoniczna? Innymi
slowy jak podlaczyc linie i telefon, aby mozliwe bylo telefonowanie pod dany
numer za pomoca telefonu i pozniejsze przesylanie faksu. Mysle, ze wszystkie
faksy Xeroxa powinny miec takie same podlaczenia.
Jest dla mnie dziwne, dla czego wykorzystano wszystkie 6 polaczen gniazdka.
W faksie Siemens HF 2321 wykorzystano tylko 4 styki gniazdka: pod dwa
podlacza sie zwykly telefon, a pod nastepne dwa linie telefoniczna.
Mialbym tez prosbe o wyjasnienie nastepujacych terminow niemieckich:
1. Na klawiszach
wahlen (a z dwoma kropkami)
Auflosung (o z dwoma kropkami)
sofort vwrzogert (o z dwoma kropkami)
fein
Bedienerruf

2. Na wyswietlaczu
ABRUFEN SETZEN
ABRUFEN GESETZ
ABRUFEN AN
LOESCHEN?
OPTIIONEN WAEHLEN
NICHT BENUTZT
BESTAETIGUNG AUS
KOPFZEILE AUS

Inna sprawa sa ustawienia sewisowe. Chcialbym sie dowiedziec jakie powinny
byc prawidlowe.
TX LEVEL 06 dB (jest ustawiony) , a sa jeszcze nastawy od 01 dB do 15 dB
EMPF. BPS 9600 (jest ustawiony) , a mozna jeszcze ustawic na 4800.
SENDE BPS 9600 (jest ustawiony) , a mozna jeszcze ustawic wartosc 4800
LINE EQL 3,6 (jest ustawiony), a mozna ustawic 0,0 , 1,8 , 3,6 i 7,2

Najbardziej chodzi mi o sposob podlaczenia lini telefonicznej i telefonu do
faksu.
Bylbym wdzieczny, gdyby ktos pomogl mi w tym temacie.
A moze jest jakas stronka www na ten temat?

pozdrawiam

--
Janusz sofu_at_kki.net.pl