Re: Abit "ijo ijo ijo"

Autor: Circulus Vitiosus (circulus_at_spamhater.polbox.com)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 11:13:14 MET

On 18 Nov 2000 13:45:46 GMT, rad_at_no.spam.irc.pl (Radek Bochenek)
wrote:

>Sprawdzilem na stronie Abit'a i okazuje sie ze do tej wersji plyty (2.0!) to
>jest ... najnowsza wersja - taka jaka mam w tym momencie (first release).
>Zupgradeowalem jednak (z tego samego na to samo :))

Wszystko co opisales jest zupelnie normalne i mozna spac spokojnie :)
Wiekszosc plyt czytajacych temperature z wewnetrznej diody termicznej
miala z tym problemy, zwlaszcza z P3 Katmai.
Przyszly bios powinien rozwiazac problem. BTW Katmai 600 mocno sie
grzeje i temp. wewnatrz procka rzedu 60, nawet 70 st. jest normalna...

Pozdrowienia

Circulus Vitiosus (Bogdan Mlynarczyk)