Re: Karta z TVout

Autor: Circulus Vitiosus (circulus_at_spamhater.polbox.com)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 11:13:09 MET

On Fri, 17 Nov 2000 15:28:53 +0100, "Sailman" <sailman2_at_kki.net.pl>
wrote:

>Jaką kupić kartę graficzną z TV out (do 600 PLN). Nie musi byś super wydajna
>jeżeli chodzi o 3D (poziom TNT2 wystarczy), musi natomiast dawać bardzo
>dobry obraz na TV.

Jesli chodzi Ci tylko o DVD to _zadna_ karta nie ma podskoku do
sprzetowego dekodera (polecam dxr3 Creative'a).
A z kart graficznych najlepsza jakosc tv maja Matroxy - ale uwaga -
nie jestem pewny czy da sie na nich usunac b. irytujaca czarna ramke
wokol ekranu (ja na Mystique G200 nie potrafilem ;))
Z pozostalych - uklady Brooktree uchodza za lepsze od Chrontela, poza
tym jest do nich znakomity TVTool.

Pozdrowienia

Circulus Vitiosus (Bogdan Mlynarczyk)