Re: Jaki CD-ROM (pod wzgl. wytrzymalosci)

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 18 Nov 2000 - 22:30:53 MET

Użytkownik Stanislaw Czech <scmedia_at_scmedia.prv.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3A16E95F.1F7DFBC1_at_scmedia.prv.pl...

> Witaj,
>
> Niestety nie tylko ja. Takze moi znajomi mieli wymieniane napedy LG
> wlasnie ze
> wzgledu na szereg usterek (w tym wlasnie model x40) W serwisie mieli
> cala sciane
> zawalona tymi napedami, wiec nie sadze, aby byl to odosobniony
> przypadek.

Wiesz jak to jest, jakby wszyscy byli zadowoleni z LG to inne firmy by
zbankrutowaly :))). Tak jest ze wszystkim jedni beda chwalic, a drugiemu sie
zepsuje, pojdzie do serwisu, a tam okaze sie ze duzo jest takich drugich,
ktorym sie zepsul ten sam sprzet zachwalany przez innych.

Pozdrawiam
          Misiek - Piotr Misiewicz

     e-mail : misiekpm_at_poczta.onet.pl
     icq uin : 10419779