Re: Hp 930 i wyrownywanie pojemnikow z tuszem

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 18 Nov 2000 - 22:17:10 MET

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3A16E8BD.23AA1978_at_iname.com...
> Hi,

> Pojawiło się nagle czy od samej instalacji sterowników? Usunięcie
> sterowników i ponowna ich instalacja nie pomaga?

Wlasnie nie wiem czy to bylo od poczatku, ale chyba nie, bo to u kumpla sie
zrobilo. Sprobuje przeinstalowac stery i zobacze co bedzie, bo narazie
sprawdzilem tylko wszystkie ustawienia i nic tam nie znalazlem.

Pozdrawiam
          Misiek - Piotr Misiewicz

     e-mail : misiekpm_at_poczta.onet.pl
     icq uin : 10419779