Odp: plyta dziwnie rozpoznaje proc.

Autor: Bryxon (bryxon_at_voyager.lub.pl)
Data: Sat 18 Nov 2000 - 02:41:18 MET

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3A1573E3.481813A1_at_iname.com...
> Hi,

> Ano, idzie w maliny :)))

> Puść jakiś benchmark wydajności procesora i pamięci. Płyta może
> spokojnie tak durnie identyfikować procesor jeśli tylko daje max
> wydajności.

Nie masz sie co przejmowac.
Na mojej plycie (podobny szrot;-)) jest to samo.
Po wymianie z p100 na c6 Winchipa takze mam 486dx2 66
Ale oczywiscie system jest szybszy niz byl niezaleznie co na to mowi
starodawny bios... Natomiast winda juz mowi prawde - Centaurhals cos tam cos
tam itp ... a w testach Benchmarkowych sam proc jest widziany roznie :
Od pentium 180 :-) (chyba nie bylo takiego) poprzez p198 (tez nie bylo), a
czasem nawet jako p200MMX .
Najwazniejsze ze dziala - nie przeszkadzalo mi 486DX2 66 przez ostatnie pol
roku, a zreszta i tak zmieniam sprzet ;-)))