Re: Win386.swp

Autor: Rafal 'bufi' Lorbiecki (bufi_at_localhost.localdomain)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 21:22:06 MET

Jednostka weglowa Marcin Frankowski tak oto se wymyslila :
* Cześć
* Ja słyszałem też o takiej zasadzie: RAM+swap<=256MB, z tym, że swap <=
* 2,5*RAM. Z uzyskanych wartości wybierasz mniejszą.
* Znam też taki wzór (raczej przepis):

Oczywiscie

jezeli ma sie *dosyc* sporo ramu to ten schemat moze juz sie tak nie
sprawdzac przy 256 ramu , to podejrzewam ze starczy te 200 swapu ,
bo wydajnosc przy wiekszym pliku wymiany juz nie bedzie tak oplacalna
przy stracie tak duzej ilosci miejsca na dysku .lepiej zostawic sobie
wiecej na miejsca na dysku.

* 1. Odpalić wszystkie programy, które masz szansę używać na raz;
* 2. Sprawdzić wielkość swapa;
* 3. Ustawić stałego swapa o wielkości z p-tu 2. plus 10%

No jak komus sie kce tak *bawic* ;-)

*
* A w ogóle to wszystko zależy od różnych czynników, jak widać różne wersje
* windy mają tak różną obsługę swapa (raczej powinno być ,,tak różnie
* pokopaną'' ;-) ), że najlepiej poeksperymentować.

Naturalnie , trza psuc naprawiac ,sprawdzac , liczyc , porownywac ,
inaczej se tak mozna gadac i gadac a winda i tak swoje ;-)

* Pozdrawiam,

Ja rowniez

--
    ____   __  __ ____   _                |"To , co było , jest    |
   /(_)_) / / / //  __) (_)               | tym , co będzie , a to |