Re: ASUS TX 97-E

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 23:09:44 MET

On Fri, 17 Nov 2000, Przemek Kulczycki wrote:
[...]
>+ Mam taka plyte i sciagnalem biosa do niej ale cos nie chcial mi sie
>+ apgrejdowac (nawet przestawilem zworki itp.) wiec sobie darowalem.
>+ Pliki byly z rozszerzeniem .awd . Program (nie pamietam nazwy) widzial je
>+ ale nie chcial ladowac biosu. Nie wiem co o tym myslec.

 Dajesz głowę że "przestawiłeś zworki" jak należy ?
 Nie dam głowy za TX, ale ASUS HX na pewno miał dwunapięciowe kostki
do FLASHa i nagranie najważniejszej części BIOSu wymagało włączenia
+12 na kostę (zworką !).
 "Program nie chciał ładować" to trochę mało... tak bez komentarza
nie chciał ??
 -;)

>+ Pozdro

 Wzajem