Re: Teac W54E dotyczy tez postu o Teac W512 EK

Autor: Marcyn (marcyn_at_post.com)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 22:06:45 MET

"housik" <housik_at_poczta.onet.pl> wrote
> Hejka , mam pytanko : czy wymieniona w tytule nagrywarka ma
> zaimplementowanego BURN PROOFa ? Na stronce www.cdrinfo.pl napisane jest
ze
> tak , a na przyklad w tescie chipa 11/2000 ze nie ... Jestem zakrecony jak
> sloik . Odkreccie mnie prosze ;-)))

EB ma BurnProof
EK nie ma

a W54E jest za stara na BurnProof ;)

> P.S. Wydaje mi sie ze wersja Oem nie ma burnproofa bo nie posiada
> oprogramowania do jego obslugi natomiast wersja bulk(box) ma takowe
> oprogramowanie wiec tez moze pochwalic sie burnproofem !!!Co wy na to ?

to Ci sie zle wydaje - oczywiscie, ze ma - jesli to model W512EB !
oprogramowanie Ci nie jest do tego potrzebne - wszak majac oprogramowanie i
nagrywarke, ktora nie obsluguje fizycznie BurnProof nie oznacza, ze sie ma
mozliwosc nagrywania w tym trybie ;)
to kwestia TECHNICZNA !!!
ale oprogramowanie tez jest do tego potrzebne ... TEZ ... a nie TYLKO

--
pozdrawiam
mailto:marcyn_at_post.com