Teac W54E dotyczy tez postu o Teac W512 EK

Autor: housik (housik_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 20:29:12 MET

 Hejka , mam pytanko : czy wymieniona w tytule nagrywarka ma
zaimplementowanego BURN PROOFa ? Na stronce www.cdrinfo.pl napisane jest ze
tak , a na przyklad w tescie chipa 11/2000 ze nie ... Jestem zakrecony jak
sloik . Odkreccie mnie prosze ;-)))

I jeszcze jedno pytanko do uzytkownikow tej nagrywary - czy macie jakies
problemy z kopiowaniem plikow bo w Chipie napisali ze takowe wystepuja ....

pozdrawiam

housik

P.S. Wydaje mi sie ze wersja Oem nie ma burnproofa bo nie posiada
oprogramowania do jego obslugi natomiast wersja bulk(box) ma takowe
oprogramowanie wiec tez moze pochwalic sie burnproofem !!!Co wy na to ?