ATA100

Autor: Sebel (sebel_at_szas.pl)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 22:18:40 MET

Witajcie!
Mysle sobie zeby zmienic kompa, tj plyte glowna, procek i hadek.
Hadek ma byc: IBM DTLA 30GB ATA100
Procek: DURON 700
Plyta: nie wiem

I w zwiazku z tym mam prosbe by ktos mi przystepnie objasnil, lub podal
jakowes linki lub inne zrodla, bym mogl zmienic kolor swego pojecia na inny
niz zielony:
Problem jest taki, ze hadek jest ATA100 a ja nie wiem jaka plyte kupic, bo
nie dosc ze ma byc pod DURONA, to jeszcze tez ATA100, i najlepiej jeszcze w
miare niedroga.
Przy oznaczeniach plyt spotykam raz ATA33/66/100 raz ATA66 raz ATA 2 innym
razem zas UDMA4 albo UDMA2.
Do tego wszystkiego jakies kontrolery, kanaly czy cos.
Wiec prosze niech ktos przynajmniej rzeknie jakas konfiguracje tych
elementów by razem ladnie i zgrabnie chodzily.

I jeszcze jedno pytanko: czy jest sens zamienic ram 100mhz bedzie chodzic z
ramem 133mhz, roznica w cenie zadna a i tak bede ram kupowal.

Dzieki z gory i pozdrawiam

Sebastian Tatol