Odp: Ati Rage Fury Pro VIVO- problemy.

Autor: Dratek (dratek_at_go2.pl)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 10:13:08 MET

witam
po pierwsze musisz PRAWDOPODOBNIE wgrac sobie nowszy bios karty jeżeli
TWOJ product number P/N = 1026320701.

Jeżeli karta posiada inny numer NIE WOLNO KORZYSTAC Z TEGO BIOS'u. ,który ja
sie domyslam
bedziesz chciał ode mnie - to na tyle na temat konfliktu z Ati Rage Theater
co do rozjasniania i przyciemniania obrazu to wyglada że kaseta jest
zabezbieczona przed nielegalnym kopiowaniem
polecam stery wme_w98_r128_4_12_6292

pozdr. dratek duron650_at_850 /128/ati rage vivo

Użytkownik "Mariusz Michalski" <M.Michalski_at_teta.com.pl> napisał w
wiadomości news:3A143037.E092A6E7_at_teta.com.pl...