Re: Jaka karta puści DVD z kompa na telewizor ?

Autor: Janusz Honc (janekh_at_wr.onet.pl)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 09:29:07 MET

Kupno karty dekodera to dodatkowa i spora kasa, ja szukam czegoś w miarę
taniego. Poza tym kolejne gniazdo i być może przerwanie, lub adres w pamięci
zajęty. Jak to wygląda.
Rozumiem, że karta dekodera DVD ma wyjście TV. Standartowe pytanie: jaki
dekoder jest w miarę tani i dobry.
Janusz
janekh_at_wr.onet.pl

> ja osobiście oglądałem na rage fury z tv-out obraz
> był przyzwoity ale bez rewelacji ale jak masz kupować k.graf by oglądać
DVD