Re: system...

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 21:23:42 MET

On Thu, 16 Nov 2000 08:22:45 +0100, "Maciek S"
<stachecm_at_wizard.ae.krakow.pl> wrote:

> mam troche problemow z komputerem ktore zaczely sie niedawno ...
> wszystko zaczelo b wolno chodzic ... do tego stopnia ze postanowilem
> reinstalowac system.
> badalem antyvirem wczesniej i bylo ok.
> po instalacji systemu (ktorys raz z kolei bo za kazdym razem cos sie
> pieprzylo) kiedy myslalem ze juz bedzie ok wyskoczyly mi komunikaty ze:
> Grpconv zrobil blad w shell32.dll
> hcupdate - w kernel32.dll
> iexplore - w shlwapi.dll
>
> nie bardzo wiem o co w tym chodzi i co zrobic bo to troche denerwujace kiedy
> rozbi sie tak ktorys raz z kolei.
> [...]

Jeśli jakiś wirusik nie uchował się tam jakimś cudem, to wygląda mi na
problem sprzętowy (na co wskazywałoby m.in. resetowanie).
Zbadaj dokładniej proca (czy kontaktuje i się nie przegrzewa - czasami
nie kontaktuje dobrze slot1) i pamięci (podrzuć drugie jeśli masz), a
dalej, czy wszystko siedzi dobrze w płycie, czy gniazda na płycie nie
są zakurzone.
Dziwi mnie tylko to zwolnienie komputera.

--
Pozdrawiam
  Bartek