Re: pytanie

Autor: Krzysztof Wrona (don4_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 19:19:45 MET

BX jest bardzo szybkim chipsetem / róznica AGPx2 i AGPx4 wedlug mnie jest
niewielka ale napewno wielu sie ze mna niezgodzi / róznica procków z
magistrala 100 Mhz i 133 Mhz jest bardzo duza wystarczy popatrzec na
jakiekolwiek testy np: na mojej stronie www //

--
Krzysztof Wrona
don4_at_poczta.onet.pl