Win98/2000 problem

Autor: Artur Misewicz (rumba_at_it.com.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 15:32:49 MET

Szanowni grupowicze.
Byc moze sprawa jest smieszna ,ale mnie do smiechu nie jest.Otoz mialem
zainstalowanego W 98 i na drugiej partycji W 2000 .Poniewaz 98 mi padle
,sformatowalem dysk i zainstalowalem go jeszcze raz.Niestety ale zginelo tez
menu startowe systemow i nie moge sie dostac do partycji gdzie jest W2000 bo
jest ona w NTFS.Ponowna instalacja W 2000 nie udaje mi sie i ciagle pojawia
sie blekitny obraz.Czy jest jakis sposob zeby tam sie dostac?Bo dyskietki
startowe tylko pozwalaja na instalacje a nie na prace na dysku.Bede
wdzieczny z podpowiedzi.Jezeli mozna to na priva ze zrozumialych wzgledow)))
Artur Misewicz
rumba_at_it.com.pl
602238110_at_eranet.pl